niedziela, 17 czerwca 2018

Wakacyjne plany

Hejka,
tak wiem, znowu nie było mnie tu szmat czasu. Na szczęście już w ten piątek zaczynają się wakacje, a co za tym idzie, moja szansa na ''przetrawienie'' wszystkich pomysłów, projektów i zaczęcie działania SYSTEMATYCZNIE. W kwietniu i maju szczególnie mi tego brakowało. Końcówkę drugiej klasy uważam za dotychczas najbardziej zabiegany okres w życiu, gdzie moje pasje cierpiały na rzecz szkoły. Kończąc temat, żeby nie przedłużać tego i tak długiego wstępu, mam nadzieję, że cieszycie się z początku wakacji tak samo jak ja.

Od około dwóch tygodniu prowadzę bujo. Wcześniej też próbowałam, ale wiecie jak to jest... W pierwszy tydzień wszystko działa idealnie, potem potykamy się i wszystko się sypie. Póki co udaje mi się go prowadzić w miarę systematycznie. Z myślą o wakacjach zrobiłam ''Summer Bucket List'', czyli po prostu listę rzeczy, którą chcę zrobić tego lata. Wypiszę ją tutaj, a nie które punkty omówię bardziej szczegółowo. Mam nadzieję, że zainspiruję was do spędzenia aktywnych, ciekawych i produktywnych wakacji :)


- skończyć ''Pamiętniki wampirów''

- zrobić nockę filmowo/serialową z dziewczynami
Oglądanie seriali z kimś to zupełnie coś innego niż samemu. Wspólne śmieszkowanie z postaci lub przeżywanie całej historii w połączeniu z przekąskami zapewnia wspomnienia na lata.

- zrobić notatki do egzaminu
Po wakacjach idę do ostatniej klasy gimnazjum. Będę ostatnim rocznikiem piszącym ten egzamin i mam zamiar dobrze się do niego przygotować. Planuję rozplanować cały czas przed egzaminem, aby podejść do niego na luzie, ze spokojem. Myślę o zrobieniu paru postów na temat moich przygotowań. Na pewno takie rzeczy będą się pojawiać na moim świeżo założonym studygramie @study.silene. Piszcie pod postem, czy chcielibyście zobaczyć coś takiego na blogu.

- przeczytać 8 książek i obejrzeć 8 filmów

- obejrzeć jeszcze raz ''Shadowhunters''
Jest to serial, który pokochałam całym serduszkiem. Co prawda pierwsze odcinki są średnie, lecz im dalej, tym lepiej. Niestety ma on zostać anulowany po 3 sezonie. Cała społeczność Nocnych Łowców oczywiście walczy o jego przywrócenie. Możecie wesprzeć akcje dodając tweety z hashtagami : #SaveShadowhunters, #PickUpShadowhunters oraz #NotOurLastHunt.

- skończyć pisać 1 cz. ''Heredem''
Jest to moje fanfiction osadzone w świecie Harry'ego Pottera, lecz z kompletnie innej perspektywy. Możecie je znaleźć na Wattpadzie, na profilu @WrittenBySilene.

- zacząć biegać
Mimo, że początek wiosny był już 3 miesiące temu, tego postanowienia nie udało mi się jeszcze zrealizować. Mam nadzieję, że słoneczne dni mnie zmotywują do ''pohasania'' po okolicznych lasach :D

- spróbować nowej potrawy
W tym roku będę już 2 raz w Hiszpanii, lecz tym razem w kompletnie innym regionie. Zamierza pozbyć się uprzedzeń do niektórych produktów i spróbować jak najwięcej regionalnych potraw, nie ograniczając się tylko do tych mi znanych.

- zrobić grilla/ognisko

- zacząć się uczyć francuskiego
Ten język podobał mi się od zawsze i moim marzeniem było się jego nauczyć. Od ośmiu lat uczę się niestety niemieckiego, ale na szczęście kończąc gimnazjum nie zamierzam go kontynuować. Mam nadzieję, że zakocham się w tym języku i będę go kontynuować w liceum.

- zrobić przegląd rzeczy i oddać nie potrzebne
Przyznam się szczerze, że już to zrobiłam :D Po oddaniu podręczników stwierdziłam, że przydałoby się uprzątnąć cały ten bajzel, który się zrobił w czasie roku szkolnego. Nie macie pojęcia ile makulatury udało mi się przez to uzbierać.

- skończyć 1 kolorowankę
Moja miłość do kupowania kolorowanek sprawiła, że uzbierała ich aż 5. Oczywiście żadna jeszcze nie jest skończona...

- przefarbować włosy na inny kolor
W zeszłym roku miałam na włosach 3 kolory. Pudrowy róż, fiolet i taki mocny fiolet. Oczywiście nie na raz. W tym roku zamierzam postawić na granat, metaliczny fiolet lub srebrny/siwy. Jeszcze nie zdecydowałam i mam nadzieję, że mi w tym pomożecie :)

-zapuścić paznokcie
Od zawsze mam z tym problem. Schemat jest ten sam : robi mi się pęknięcie, oczywiście co chwila o niego zahaczam, paznokieć mi się łamie i decyduję obciąć wszystkie bo głupio wygląda kiedy jeden jest krótszy. Zamierzam porządnie o nie zadbać, aby w przyszłości były mocniejsze.

- opalić się
Wszyscy znajomi śmieją się, że jestem ''skandynawskim dzieckiem''. Wyobraźcie sobie tłum ludzi. Oczywiście wszyscy smagnięci słońcem. Pośród nich jestem ja, która przy nich wyglądam jakbym pół roku z piwnicy nie wychodziła. Jak chcę to zrobi? Oczywiście spędzać większość czasu na dworze, robić na nim wszystko. Od pisania po czytanie i kolorowanie. W tym roku musi się udać. Oczywiście nie zapomnę o kremie z filtrem, ah ta tendencja do spieczenia się ''na raka''...

- w ostatni dzień wakacji zrobić pamiątkowe strony w bujo
Moim planem jest wszystkich biletów, najlepszych zdjęć, cytatów, dosłownie wszystkiego co będzie mi przypominać w czasie pochmurnych dni o cudownie spędzonym czasie.

A wy jakie macie plany na wakacje? Koniecznie napiszcie o nich w komentarzach.
Jeżeli nie macie pomysłu to przygotowałam dla was grafikę, którą możecie pobrać i wydrukować. Zawiera ona trochę pomysłów. Mam nadzieję, że będzie wam dobrze służyć :)


PS. Szykuję dla was wyzwanie na wakacje. Dajcie znać, czy oprócz posta chcielibyście do niego grafikę do wydrukowania :)




4 komentarze:

  1. Ja mam w planach odpoczywać i pracować ponieważ mieszkając nad morzem jest dużo ofert na sezon a parę groszy by się przydało. Pozdrawiam bardzo fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow dużo tych planów mam nadzieję, że wszystkie uda ci się zrealizować w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo ciekawych planów, życzę ci aby się wszystkie udało zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę usiąść i spisać wszystkie moje plany na wakacje. Mam ich strasznie dużo, a boję się, że o nich zapomnę :D Swoją drogą, skoro tak uwielbiasz ''Shadowhunters'' to zamiast oglądać po raz kolejny serial, przeczytaj Dary Anioła, pokochałam całą serię i niesamowicie mnie wciągnęła! Teraz czekam, aż zapomnę niektóre wątki i będę mogła nadrobić serial :D Naprawdę polecam z całego serca!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń